shesanangel

Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Tippsvans sa jag!

Av cappostyle - 8 april 2010 11:19

 

En lite mer speciell sminkning gäller idag (ska nämligen ha allt hår i mössan), Maggan kommer idag så det blir prat om hennes rövhål till ex, fotografera och bli fotograferad! Dessutom så är min katt en norsk skogskatt med tippsvans.

 
 
Therese

Therese

8 april 2010 13:16

Dom finns kvar på cubus hemsida i alla fall :)

http://lobelia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cappostyle - 7 augusti 2010 20:25


Haha, hade helt glömt bort denna bloggen? Råkade av ren slump skriva cappo i mitt sökfält så ser jag denna and goes: aaah, just det ja! Shit happends som sagt men hade en ny blogg som tog min tid men den gick det inte så bra för. Varför? Jo jag glömd...

Av cappostyle - 8 april 2010 00:03


  Om man tittar på bilden så ser jag ut som en väldigt speciell alv, haha! Det finns en sida i mig som vill ha kvar håret som jag har nu (jag låter det växa ut) och en sida som bara vill trimma bort överflödet. ...

Av cappostyle - 7 april 2010 22:21

Varit en mindre ansträngande och fridsskänkande dag så har tänt ljus i mitt nystädade och ommöblerade rum. Imorgon blir det att söka arbete, ut och springa sluta röka och träffa någon jag inte träffat på lång tid! Men först blir det lite prat om min ...

Av cappostyle - 2 april 2010 15:26

Såja, har hunnit springa, äta, duscha och nu umgås jag med familjen (not at the moment). Jag kunde inte springa så långt för att konditionen hindrade mig, men det är bara en tidsfråga innan det inte kan stoppa mig ;). Det är fortfarande långt ifrån m...

Av cappostyle - 2 april 2010 11:11


Har börjat springa nu så jag kommer att få den kroppen jag vill ha om jag bara fortsätter såhär! Iofs så var det tre dagar sen jag sprang, hehe, but still. I'm on my way! Det är väl fem grader nu och solen kommer fram och tillbaka, men man kan väl in...

Presentation

it's cool, it's sweet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Funderingar eller åsikter?


Ovido - Quiz & Flashcards