shesanangel

Alla inlägg under augusti 2010

Av cappostyle - 7 augusti 2010 20:25

Haha, hade helt glömt bort denna bloggen? Råkade av ren slump skriva cappo i mitt sökfält så ser jag denna and goes: aaah, just det ja! Shit happends som sagt men hade en ny blogg som tog min tid men den gick det inte så bra för. Varför? Jo jag glömde bort den med  . Men jag kan ärligt säga att jag inte har haft tid att blogga om saker och ting, men nu när jar har tid så kan jag ju bjuda lite på mig själv hmm, varför inte?


Skulle egentligen till familjens engelska vänner och efter det till Tobias idag men det blev inte så för att jag glömde bort att berätta det för dom andra så ni anar inte vilken drama det blev, huu! Ska nämligen på dop imorgon och de tror inte att jag klarar att gå upp 3 timmar än vad jag vanligen går upp, wtf? Far lyckades bli sur så hemma fick jag bli!  


  Såhär ser man ut nowdays om det är någon som har varit nyfiken på det!


Hur har träningen gått?

Åt skogen! Men har lyckats bli tightare så är lite stolt över mig själv.

Funderar på att börja cykla, men det känns inte som om det kommer att bli rätt väder för det men det hade varit härligt att bara kunna dra iväg låångt och snabbt med tramparna och orka det. Vi får se vad viljan bjuder på!


  Livet får en tummen upp!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

it's cool, it's sweet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Funderingar eller åsikter?


Ovido - Quiz & Flashcards